Technické specifikace
Naposledy akualizováno: 02.09.2025
modrykonik logo

Interstitial Ad

Naposledy aktualizováno: 02.09.2025
Interstitial mobil Interstitial desktop

Specifikace podmínek formátu "Interstitial Ad"

Seznam potřebných podkladů

  1. Grafika v rozměru: 320 x 480 px a 1024 x 768 px
    • Formáty: JPEG, PNG, GIF
    • Maximální datová velikost každé kreativy: 100 kB
  2. Odkaz (link), kam má banner odkazovat.

Další instrukce k výrobě banneru:

Formát Interstitial Ad se otevře přes plochu zařízení a zavře stisknutím křížku. Uživatel uvidí pouze jeden takový banner za den. Rozměr 1024 x 768 px se zobrazuje na desktopu a tabletech a 320 x 480 na mobilech.

HTML5 kreativy: Při jejich vytváření prosím postupujte podle našich instrukcí pro výrobu HTML5 kreativ, v opačném případě nemůžeme zaručit plnou funkčnost na našem webu.

Pokud budete používat vlastní měřicí kódy, kód pro imprese potřebujeme ve formátu 1×1 img tracking pixelu (javascriptové měřicí kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů, prosím, použijte protokol HTTPS.

Právní a obchodní podmínky

  1. Cena za reklamní kampaň se vztahuje výlučně na počet dohodnutých impresí, nikoli na dobu trvání kampaně.
  2. Podklady k reklamní kampani zajišťuje Odběratel a zavazuje se k jejich dodání Dodavateli nejpozději 4 pracovní dny před začátkem kampaně.
  3. Za komunikovaný obsah v reklamních plochách odpovídá výlučně Odběratel a zavazuje se k tomu, že jejich obsah nebude v rozporu se zákonnými normami, dobrými mravy a zájmy Dodavatele.
  4. Dodavatel má právo odmítnout zveřejnění reklamy v případě, že reklamní podklady budou v rozporu s výše uveřejněným, nebo nebudou-li splňovat stanovené technické požadavky.
  5. Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit zobrazování reklamy v případě nezobrazených impresí, pokud se s Odběratelem nedohodnou jinak.
← Zpět na seznam formátů