Specifikace podmínek formátu "Interstitial Ad"
Seznam potřebných podkladů
-
Grafika v rozměru: 320 x 480 px a 1024 x 768 px
- Formáty: JPEG, PNG, GIF
- Maximální datová velikost každé kreativy: 100 kB
- Odkaz (link), kam má banner odkazovat.
Další instrukce k výrobě banneru:
Formát Interstitial Ad se otevře přes plochu zařízení a zavře stisknutím křížku. Uživatel uvidí pouze jeden takový banner za den. Rozměr 1024 x 768 px se zobrazuje na desktopu a tabletech a 320 x 480 na mobilech.
HTML5 kreativy: Při jejich vytváření prosím postupujte podle našich instrukcí pro výrobu HTML5 kreativ, v opačném případě nemůžeme zaručit plnou funkčnost na našem webu.
Pokud budete používat vlastní měřicí kódy, kód pro imprese potřebujeme ve formátu 1×1 img tracking pixelu (javascriptové měřicí kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů, prosím, použijte protokol HTTPS.
Právní a obchodní podmínky
- Cena za reklamní kampaň se vztahuje výlučně na počet dohodnutých impresí, nikoli na dobu trvání kampaně.
- Podklady k reklamní kampani zajišťuje Odběratel a zavazuje se k jejich dodání Dodavateli nejpozději 4 pracovní dny před začátkem kampaně.
- Za komunikovaný obsah v reklamních plochách odpovídá výlučně Odběratel a zavazuje se k tomu, že jejich obsah nebude v rozporu se zákonnými normami, dobrými mravy a zájmy Dodavatele.
- Dodavatel má právo odmítnout zveřejnění reklamy v případě, že reklamní podklady budou v rozporu s výše uveřejněným, nebo nebudou-li splňovat stanovené technické požadavky.
- Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit zobrazování reklamy v případě nezobrazených impresí, pokud se s Odběratelem nedohodnou jinak.