Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 27.11.2017
modrykonik logo

Soutěž

Naposledy aktualizováno: 27.11.2017
sutaz sutaz zoom

Na zrealizování soutěže od vás potřebujeme:

Název soutěže
Název soutěže je názvem soutěžního fóra, ve kterém soutěž probíhá. Měl by být výstižný a neměl by mít více než 50 znaků, aby se celý název soutěže zobrazil i na homepage v seznamu aktivních témat.

Text vyhlášení soutěže - úvod
Úvod do soutěže, krátké představení společnosti, která za soutěží stojí, případně jiný vhodný text, který uživatelky přesvědčí, aby se do soutěže zapojily.

Ceny, které je možné vyhrát
Jakou cenu, příp. balíček cen je možné vyhrát.

Počet výherkyň
Kolik uživatelek získá ceny.

Soutěžní otázka
Samotná otázka, resp. úloha, kterou se uživatelky zapojí do soutěže. Může mít formu otázky s vícero možnostmi, příp. formu krátké "úlohy" - typicky např. "Přidejte fotku svého dítěte s naším produktem" nebo "Přidejte fotku produktu z našeho sortimentu, který byste si přáli vyhrát."

Nápověda k soutěžní otázce
Typicky odkaz na stránku klienta, kde se dá najít správná odpověď na soutěžní otázku.

Trvání soutěže
Do kdy je možné zapojit se do soutěže.

Doprovodný obrázek nebo video
Např. logo společnosti, obrázek cen, které je možné v soutěži získat, případně jiný ilustrační obrázek. Optimální šířka obrázku je 600px. Širší obrázek se automaticky zmenší na 600px a menší obrázek se nezobrazí přes celou šírku fóra. V pŕípadě videa potřebujeme buďto samotný videosúbor, nebo odkaz na video na Youtube, Vimeo, případně jiné službě, ze které lze video embednout.

Způsob výběru výherců
Jakým způsobem se budou vybírat výherci - ve většine připadů se využívá losování.

Údaje o pořadateli soutěže
Meno, sídlo, IČO a DIČ společnosti, která soutěž pořáda.

Text upozornění (notifikace) na soutěž
Upozornění má vždy formu "Právě probíhá soutěž o [text podle vašeho výběru]. Zúčastni se a vyhraj!" Pokud chcete, aby bylo upozornění celé čitatelné i na malých mobilních zařízeních, text v hranatých závorkách by neměl být delší než cca. 30 znaků.

Kreativa na Branding
Součástí soutěže je i zobrazování displejového formátu Branding při každém načítání soutěžního fóra na desktopu. Instrukce na výrobu tohoto banneru najdete v části Branding.

Ideální je, když všechny potřebné body spojíte do jednoho souvislého textu a ten nám spolu s layoutem obrázků pošlete v jednom .doc alebo .pdf souboru, přičemž obrázky připojíte také extra.

Vyhodnocení soutěže
Pokud se o výhercích soutěže rozhoduje losováním, výherce vybírá Modrý koník. Pokud se výherci výbírají jiným spůsobem (nejoriginálnější odpověď, nejhezčí fotografie a pod.), výherce vybíra klient. V tem případě nám prosím do 5 dnů od skončení soutěže pošlete seznam loginů výherkyň, spolu s číslem strany, na které se nachází jejich odpověď. V obou případech nám prosím dejte vědět, jaké údaje budete potřebovat na rozeslání výher. Zda-li bude výhrou elektornická poukážka a stačí vám e-mail, nebo se výhra bude posílať poštou, případne kurýrem a potřebujete vědět pošovní adresu a telefon. My se s výherkyněmi zkontaktujeme prostřednictvím interní pošty a zjistíme pro vás údaje, které budete potřebovat na rozeslání výher.

Ostatní podmínky a požadavky: Budete-li využívat vlastní měřící kódy, kód pro měření impresí dodejte ve formátu tracking pixelu (javascriptové měřící kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů prosím použijte prokotol HTTPS.

Kreativy nám prosím dodejte nejpozději 4 pracovní dny před plánovaným spuštěním kampaně. V případě nedodání reklamních podkladů podle uvedené specifikace ve stanoveném čase souhlasíte s alikvótním zkrácením plnění (času, počtu impresí apod.), přičemž se však zavazujete uhradit plnou cenu za kampaň dle objednávky.

Nejsme kreativní agentura, obsah kampaní (texty, kreativy) tedy nevytváříme.

← Zpět na seznam formátů