Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 27.11.2017
modrykonik logo

Soutěž

Naposledy aktualizováno: 27.11.2017
sutaz zoom

Na zrealizování soutěže od vás potřebujeme:

Název soutěže
Název soutěže je názvem soutěžního fóra, ve kterém soutěž probíhá. Měl by být výstižný a neměl by mít více než 50 znaků, aby se celý název soutěže zobrazil i na homepage v seznamu aktivních témat.

Text vyhlášení soutěže - úvod
Úvod do soutěže, krátké představení společnosti, která za soutěží stojí, případně jiný vhodný text, který uživatelky přesvědčí, aby se do soutěže zapojily.

Ceny, které je možné vyhrát
Jakou cenu, případně balíček cen je možné vyhrát.

Počet výherkyň
Kolik uživatelek získá ceny.

Soutěžní otázka
Samotná otázka, resp. úloha, kterou se uživatelky zapojí do soutěže. Může mít formu otázky s vícero možnostmi, příp. formu krátké "úlohy" - typicky např. "Přidejte fotku svého dítěte s naším produktem" nebo "Přidejte fotku produktu z našeho sortimentu, který byste si přály vyhrát."

Nápověda k soutěžní otázce
Typicky odkaz na stránku klienta, kde se dá najít správná odpověď na soutěžní otázku.

Trvání soutěže
Do kdy je možné zapojit se do soutěže.

Doprovodný obrázek nebo video
Např. logo společnosti, obrázek cen, které je možné v soutěži získat, případně jiný ilustrační obrázek. Optimální šířka obrázku je 600px. Širší obrázek se automaticky zmenší na 600px a menší obrázek se nezobrazí přes celou šířku fóra. V případě videa potřebujeme buďto samotný videosoubor, nebo odkaz na video na Youtube, Vimeo, případně jiné službě, ze které lze video embednout.

Způsob výběru výherců
Jakým způsobem se budou vybírat výherci - ve většině případů se využívá losování.

Údaje o pořadateli soutěže
Jméno, sídlo, IČO a DIČ společnosti, která soutěž pořádá.

Text upozornění (notifikace) na soutěž
Upozornění má vždy formu "Právě probíhá soutěž o [text podle vašeho výběru]. Zúčastni se a vyhraj!" Pokud chcete, aby bylo upozornění celé čitelné i na malých mobilních zařízeních, text v hranatých závorkách by neměl být delší než cca. 30 znaků.

Ideální je, když všechny potřebné body spojíte do jednoho souvislého textu a ten nám spolu s layoutem obrázků pošlete v jednom .doc nebo .pdf souboru, přičemž obrázky připojíte také zvlášť.

Vyhodnocení soutěže
Pokud se o výhercích soutěže rozhoduje losováním, výherce vybírá Modrý koník. Pokud se výherci vybírají jiným způsobem (nejoriginálnější odpověď, nejhezčí fotografie a pod.), výherce vybírá klient. V takovém případě nám prosím do 5 dnů od skončení soutěže pošlete seznam loginů výherkyň, spolu s číslem strany, na které se nachází jejich odpověď. V obou případech nám prosím dejte vědět, jaké údaje budete potřebovat k rozeslání výher. Zda-li bude výhrou elektronická poukázka a stačí vám e-mail, nebo se výhra bude posílat poštou, případně kurýrem a potřebujete vědět poštovní adresu a telefon. My se s výherkyněmi zkontaktujeme prostřednictvím interní pošty a zjistíme pro vás údaje, které budete potřebovat na rozeslání výher.

Ostatní podmínky a požadavky: Budete-li využívat vlastní měřící kódy, kód pro měření impresí dodejte ve formátu tracking pixelu (javascriptové měřící kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů prosím použijte prokotol HTTPS.

Kreativy nám prosím dodejte nejpozději 4 pracovní dny před plánovaným spuštěním kampaně. V případě nedodání reklamních podkladů podle uvedené specifikace ve stanoveném čase souhlasíte s alikvótním zkrácením plnění (času, počtu impresí apod.), přičemž se však zavazujete uhradit plnou cenu za kampaň dle objednávky.

Nejsme kreativní agentura, obsah kampaní (texty, kreativy) tedy nevytváříme.

← Zpět na seznam formátů