Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 27.11.2017
modrykonik logo

PR článek

Naposledy aktualizováno: 27.11.2017
pr

Délka článku:
Délka PR článku je maximálně 5 normostran, tedy 9.000 znaků včetně mezer.

Odkazy:
V textu by se měly nacházet aspoň 3 odkazy na externí stránky.

Obrázky:
V PR článku se musí nacházet aspoň jeden obrázek o velikosti max. 150kB a šířkou maximálně 800px.

Video:
Do PR článku je možné přidat video. Video si můžete umístit přes vlastní účet na Youtube, Vimeo nebo jinou stránku, kterou pro tento učel používáte.
Video do PR článku vložíme pomocí embed kódu, který nám zašlete, a sledovanost si vyhodnocujete sami. Je možné poslat nám i samotný videosoubor ve formátu .mp4, v tom případě bude video embednuté z našeho Vimeo účtu.

Měřící kódy:
Do PR článku není možné nasadit měřící kód pro imprese. Počet čtení článku se zobrazuje přímo v jeho patičce.
Měřící kód pro prokliky je možné využít. V případě, že měřící kód na imprese nedodáte, prokliky se budou měřit přes URL shortener goo.gl a sledovat je tedy můžete prakticky v reálném čase i vy.

Ostatní podmínky a požadavky:
Podklady pro PR článek nám prosím dodajte nejpozději 4 pracovní dny před plánovaným spuštěním kampaně. V případě nedodání reklamních podkladů podle uvedené specifikace ve stanoveném čase souhlasíte s alikvótním zkrácením plnění (času, počtu impresí apod.), přičemž se však zavazujete uhradit plnou cenu za kampaň dle objednávky.

Nejsme kreativní agentura, obsah kampaní (texty, kreativy) tedy nevytváříme.

← Zpět na seznam formátů