Native Content Ad je standardizovaný reklamní banner, který se zobrazuje na všech zařízeních. Skládá se z hlavního vizuálu, nadpisu, hlavního textu, firemního loga a CTA textu.
Ukázku přímo na webu si můžete prohlédnout ZDE.
Banner nemá fixně stanovené rozměry, přizpůsobuje se šířce zařízení. Jeho výška je ale omezená, nejlépe proto funguje na desktopech a středně velkých telefonech typu Galaxy S9, či iPhone 6/7/8, na které je optimalizován. Na velkých telefonech typu iPhone Plus nebo Pixel 2 se hlavní vizuál shora i zespoda mírně ořízne.
Na realizaci formátu od vás budeme potřebovat tyto podklady:
Hlavní vizuál: Obrázek o rozměrech 1200 x 628 px formátu JPEG, PNG nebo GIF. 30 px shora i zespodu doporučujeme zaplnit pouze pozadím - na největších telefonech se tyto části nezobrazí.
Nadpis banneru: Na běžně používaných mobilech se z něj zobrazí přibližně 45 znaků, na desktopech přibližně 110 znaků.
Text banneru: Na nejčastěji používaných mobilech se z něj zobrazí 120 znaků, na menších mobilech přibližně 100 znaků a na desktopech 240 znaků. Do tohoto textu není potřebné zakomponovat výzvu k akci, ta má svůj vlastní prostor níže.
Logo firmy: Logo firmy, případně jiný obrázek s rozlišením 90 x 90 px, který se zobrazí v levém dolním rohu kreativy.
Název firmy: Text, který se zobrazí vedle firemního loga.
CTA text: Hlavní výzva k akci - text, který se zobrazí v pravém dolním rohu kreativy.
Adresa prokliku: URL, kam má celý banner směrovat.
Ostatní podmínky a požadavky: Budete-li využívat vlastní měřící kódy, kód pro měření impresí dodejte ve formátu 1x1 img tracking pixelu (javascriptové měřící kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů prosím použijte protokol HTTPS.
Kreativy nám prosím dodejte nejpozději 4 pracovní dny před plánovaným spuštěním kampaně. V případě nedodání reklamních podkladů podle uvedené specifikace ve stanoveném čase souhlasíte s alikvótním zkrácením plnění (času, počtu impresí apod.), přičemž se však zavazujete uhradit plnou cenu za kampaň dle objednávky.
Nejsme kreativní agentura, obsah kampaní (texty, kreativy) tedy nevytváříme.