Specifikace podmínek formátu „Soutěž“
Seznam potřebných podkladů
-
Brief
Nejpozději 1 týden před plánovaným zveřejněním soutěže je třeba vyplnit formulář, který naleznete na následujícím odkazu: Dotazník k soutěži. - Výhra
Dodání produktů na adresu OC STYLA, Studená 4B/18496, vchod A - 3. nákladový výťah, Bratislava 821 04, v případě, že výhry budeme odesílat výherkyním my.
Právní a obchodní podmínky
- Soutěž je reklamní formát, jehož podstatou je organizace reklamní soutěže pro Odběratele na Internetové stránce Modrý koník (dále jen Dodavatel)
- Organizátorem soutěže je Dodavatel.
- Vyhlašovatelem soutěže je Odběratel. V případě, že Odběratel zastupuje klienta jako reklamní agentura, vyhlašovatelem soutěže je klient Odběratele.
- V případě, že Dodavatel realizuje soutěž za účelem vlastních marketingových aktivit, organizátorem i vyhlašovatelem je Dodavatel.
- Odpovědnost za zajištění výhry nese výhradně Odběratel a to po všech stránkách. Dodavatel se žádným způsobem nepodílí na zajištění výhry.
- V rámci reklamního formátu „Soutěž“ se Dodavatel zavazuje:
- zveřejnit informaci o soutěži na Internetové stránce a zajistit organizaci reklamní soutěže na Internetové stránce,
- zajistit, nedohodne-li se s Odběratelem jinak, náhodný výběr výherců (způsobem a v počtu dohodnutém s Odběratelem) ze správně odpovídajících soutěžících. V ceně nejsou zahrnuty náklady na poskytnuté produkty, služby a jejich zasílání. Tyto náklady nese v plné míře Odběratel.
- Odběratel bere na vědomí, že přesné datum zahájení zveřejňování reklamy nelze pevně určit, a to vzhledem k povaze formátu „Soutěž“ a potřebné součinnosti Odběratele (např. dodání podkladů).
- Dodavatel a Odběratel se dohodli, že pokud není v Objednávce uvedeno jinak, tak reklama ve formátu „Soutěž“ bude trvat jeden týden, od pondělí 9:00 do neděle 23:59.
- Odběratel se zavazuje:
- dodat Dodavateli všechny podklady k reklamní kampani (zejména: úvod, seznam cen, o které se soutěží, a kolik výherců jich získá, způsob náhodného výběru výherců, soutěžní otázku, nápovědu na otázku ve formě odkazu na vlastní web, texty, fotografie apod.), a to nejméně 2 týdny před zahájením zveřejňování reklamy,
- poskytnout technickou a komunikační podporu pro Dodavatele,
- dohodne-li se tak s Dodavatelem, po skončení reklamní kampaně náhodným výběrem vybrat výherce ze soutěžících,
- zaslat výhry výhercům.