Specifikace podmínek formátu „Soutěž“
Seznam potřebných podkladů
-
Brief
Nejpozději 1 týden před plánovaným zveřejněním soutěže je třeba vyplnit formulář, který naleznete na následujícím odkazu: Dotazník k soutěži.
- Výhra
Dodání produktů na adresu Špaldová 16, 821 06 Bratislava, v případě, že výhry budeme odesílat výherkyním my.
Právní a obchodní podmínky
-
Soutěž je reklamní formát, jehož podstatou je organizace reklamní soutěže pro Odběratele na Internetové stránce Modrý koník (dále jen Dodavatel)
-
Organizátorem soutěže je Dodavatel.
-
Vyhlašovatelem soutěže je Odběratel. V případě, že Odběratel zastupuje klienta jako reklamní agentura, vyhlašovatelem soutěže je klient Odběratele.
-
V případě, že Dodavatel realizuje soutěž za účelem vlastních marketingových aktivit, organizátorem i vyhlašovatelem je Dodavatel.
-
Odpovědnost za zajištění výhry nese výhradně Odběratel a to po všech stránkách. Dodavatel se žádným způsobem nepodílí na zajištění výhry.
- V rámci reklamního formátu „Soutěž“ se Dodavatel zavazuje:
-
zveřejnit informaci o soutěži na Internetové stránce a zajistit organizaci reklamní soutěže na Internetové stránce,
-
zajistit, nedohodne-li se s Odběratelem jinak, náhodný výběr výherců (způsobem a v počtu dohodnutém s Odběratelem) ze správně odpovídajících soutěžících. V ceně nejsou zahrnuty náklady na poskytnuté produkty, služby a jejich zasílání. Tyto náklady nese v plné míře Odběratel.
-
Odběratel bere na vědomí, že přesné datum zahájení zveřejňování reklamy nelze pevně určit, a to vzhledem k povaze formátu „Soutěž“ a potřebné součinnosti Odběratele (např. dodání podkladů).
-
Dodavatel a Odběratel se dohodli, že pokud není v Objednávce uvedeno jinak, tak reklama ve formátu „Soutěž“ bude trvat jeden týden, od pondělí 9:00 do neděle 23:59.
-
Odběratel se zavazuje:
-
dodat Dodavateli všechny podklady k reklamní kampani (zejména: úvod, seznam cen, o které se soutěží, a kolik výherců jich získá, způsob náhodného výběru výherců, soutěžní otázku, nápovědu na otázku ve formě odkazu na vlastní web, texty, fotografie apod.), a to nejméně 2 týdny před zahájením zveřejňování reklamy,
-
poskytnout technickou a komunikační podporu pro Dodavatele,
-
dohodne-li se tak s Dodavatelem, po skončení reklamní kampaně náhodným výběrem vybrat výherce ze soutěžících,
-
zaslat výhry výhercům.
← Zpět na seznam formátů