Specifikace podmínek formátu „PR článek“
Seznam potřebných podkladů
-
Text článku
Délka PR článku je maximálně 5 normostran, tedy 9000 znaků včetně mezer.
- Odkazy
V textu by se měly nacházet alespoň 3 odkazy na externí stránky.
- Obrázky
V PR článku se musí nacházet alespoň jeden obrázek s velikostí max. 150 kB a šířkou maximálně 624 px.
Právní a obchodní podmínky
-
Podklady k reklamní kampani zajišťuje Odběratel a zavazuje se k jejich dodání Dodavateli nejpozději 4 pracovní dny před začátkem kampaně.
-
Za komunikovaný obsah v reklamních plochách odpovídá výlučně Odběratel a zavazuje se k tomu, že jejich obsah nebude v rozporu se zákonnými normami, dobrými mravy a zájmy Dodavatele.
-
Dodavatel má právo odmítnout zveřejnění reklamy v případě, že reklamní podklady budou v rozporu s výše uveřejněným, nebo nebudou-li splňovat stanovené technické požadavky,
-
Dodavatel negarantuje počet čtení článku.
← Zpět na seznam formátů