Specifikace podmínek formátu „PR článek“
				
Seznam potřebných podkladů
    - 
        Text článku
 Délka PR článku je maximálně 5 normostran, tedy 9000 znaků včetně mezer.
-  Odkazy 
 V textu by se měly nacházet alespoň 3 odkazy na externí stránky.
- Obrázky
 V PR článku se musí nacházet alespoň jeden obrázek s velikostí max. 150 kB a šířkou maximálně 624 px.
Právní a obchodní podmínky
    - 
        Podklady k reklamní kampani zajišťuje Odběratel a zavazuje se k jejich dodání Dodavateli nejpozději 4 pracovní dny před začátkem kampaně. 
   
- 
		Za komunikovaný obsah v reklamních plochách odpovídá výlučně Odběratel a zavazuje se k tomu, že jejich obsah nebude v rozporu se zákonnými normami, dobrými mravy a zájmy Dodavatele.
	
- 
        Dodavatel má právo odmítnout zveřejnění reklamy v případě, že reklamní podklady budou v rozporu s výše uveřejněným, nebo nebudou-li splňovat stanovené technické požadavky,
  
- 
		Dodavatel negarantuje počet čtení článku.
	
← Zpět na seznam formátů