Technické specifikace
Naposledy aktualizováno:29.5.2025
modrykonik logo

Centrum Recenzí

Naposledy aktualizováno: 29.5.2025
Centrumrecenzii

Specifikace podmínek formátu „Centrum recenzí – Redakční testování“

Seznam potřebných podkladů

  1. Brief
    Nejpozději 3 týdny před plánovaným zveřejněním je třeba vyplnit dotazník na vytvoření Produktové stránky a dotazník pro Redakční testování

  2. Produkt
    Nejpozději 3 týdny před plánovaným zveřejněním recenze nám zpřístupněte službu nebo doručte produkty, které jsou předmětem redakčního testování, pro účely připravení recenze a nafocení lifestylových fotografií, na adresu OC STYLA, Studená 4B/18496, vchod A - 3. nákladový výťah, Bratislava 821 04.

Právní a obchodní podmínky

  1. Podstatou reklamního formátu „Centrum recenzí“ je testování produktů nebo služby Odběratele Redakcí Dodavatele a následné sdílení recenze na Internetové stránce Dodavatele, a to v Produktové stránce konkrétního produktu nebo služby Odběratele (dále jen jako „Produktová stránka“) v sekci Centrum recenzí.
  2. V rámci reklamního formátu „Centrum recenzí“ se Dodavatel zavazuje:
    • promovat recenze na Internetové stránce v podobě bannerů s dosažením dohodnutého garantovaného zásahu,
    • poskytnout Odběrateli report z reklamní kampaně.
  1. Reklama ve formátu „Centrum recenzí“ je zpoplatněna výlučně za dobu trvání reklamy po zahájení jejího zveřejňování. Pro vyloučení pochybností Odběratel potvrzuje, že bere na vědomí, že produkt, který se stane vlastnictvím Redakce bez ohledu na výsledek její činnosti, není zahrnut v ceně Dodavatele.
  2. Odběratel:
    • se zavazuje dodat Dodavateli produkt nebo službu, které jsou předmětem reklamy, přičemž bere na vědomí a souhlasí s tím, že tento produkt se dodáním Dodavateli stává majetkem Redakce, nedohodne-li se s Dodavatelem jinak; v případě vadného produktu se zavazuje produkt neprodleně vyměnit,
    • se zavazuje dodat Dodavateli všechny podklady (texty, fotografie apod.) k produktům a produkty, a to nejméně 2 týdny před zahájením zveřejňování reklamy a zavazuje se odsouhlasit znění všech příspěvků (textů, ne fotografií), které budou zveřejněné na Internetové stránce,
    • má právo vyjádřit se k recenzím v Produktové stránce jeho produktu nebo služby v Centru recenzí prostřednictvím oficiálního profilu, který schválí Dodavatel, a to po dobu jednoho roku od zahájení dané kampaně,
    • se zavazuje poskytovat technickou a komunikační podporu pro Redakci za účelem výkonu jejich činnosti (např. odborná podpora při testování produktů),
    • bere na vědomí, že přesné datum zahájení zveřejňování reklamy nelze pevně určit, a to vzhledem k povaze formátu „Centrum recenzí“ a době potřebné na přípravu samotné reklamy a potřebné součinnosti Odběratele (např. dodání produktů na testování),
    • bere na vědomí, že v Produktové stránce mohou přibývat i organické recenze od uživatelek,
    • bere na vědomí, že v případě negativní recenze, tato recenze nebude smazána, ovšem odběratel bude mít možnost na ni reagovat.

← Zpátky