Specifikace podmínek formátu „Centrum recenzí – Uživatelské testování“
Seznam potřebných podkladů
- Brief
Nejpozději 2 týdny před začátkem kampaně je třeba vyplnit dotazník Testování produktů.
.
-
Produkty
Nejpozději 2 týdny před začátkem kampaně nám zpřístupněte službu nebo doručte produkty na testování, v dostatečném počtu, na adresu OC STYLA, Studená 4B/18496, vchod A - 3. nákladový výťah, Bratislava 821 04.
Právní a obchodní podmínky
-
Testerkou se rozumí uživatelka Internetové stránky, která je v právním vztahu s Dodavatelem, prostřednictvím resp. s jejíž pomocí je kampaň realizována (dále jen jako „Testerka“).
-
Podstatou reklamního formátu „Centrum recenzí“ je testování produktu nebo služby Odběratele Testerkou a následné sdílení recenze na Internetové stránce Dodavatele, a to v Produktové stránce konkrétního produktu nebo služby Odběratele (dále jen jako „Produktová stránka“) v sekci Centrum recenzí.
-
V rámci reklamního formátu „Centrum recenzí“ se Dodavatel zavazuje:
-
zajistit vyhledání vhodných kandidátek na testování z aktivních uživatelů Internetové stránky, a to vyhlášením výzvy na Internetové stránce a užším výběrem kandidátek na základě kritérií určených Odběratelem, přičemž výběr Testerek je ve výlučné pravomoci Dodavatele,
-
zajistit uzavření právního vztahu mezi Dodavatelem a Testerkou (v počtu dohodnutém s Odběratelem) (ať už pracovně-právního nebo jiného),
-
poskytnout Testerkám potřebné informace o produktu nebo službě doručené Odběratelem,
-
poskytovat technickou a komunikační podporu pro Testerky za účelem výkonu jejich činnosti (např. poskytnout Testerkám potřebné informace o produktu nebo službě doručené Odběratelem, zajistit odevzdání produktu nebo služby Testerce),
-
vyvinout nejlepší úsilí na to, aby Testerky zveřejnily své zkušenosti ve formě krátké recenze v Produktové stránce Odběratele v Centru recenzí, která obsahuje tzv. „hvězdičkové hodnocení“, plusy a minusy, slovní zhodnocení a fotografie,
-
promovat recenze na Internetové stránce v podobě bannerů s dosažením dohodnutého garantovaného zásahu,
-
sdílet recenze Testerek o produktu Odběratele na facebookovém profilu Dodavatele, pokud zaměření produktu/služby není v rozporu s reklamními pravidly Facebooku,
-
poskytnout Odběrateli report z reklamní kampaně.
-
Reklama ve formátu „Centrum recenzí“ je zpoplatněna výlučně za dobu trvání reklamy po zahájení jejího zveřejňování. Pro vyloučení pochybností Odběratel potvrzuje, že bere na vědomí, že produkt, který sa stane vlastnictvím Testerky bez ohledu na výsledek její činnosti, není zahrnut v ceně Dodavatele.
-
Odběratel:
-
je odpovědný za určení kritérií na hledání Testerek,
-
se zavazuje dodat Dodavateli produkt nebo službu, které jsou předmětem reklamy, přičemž bere na vědomí a souhlasí s tím, že tento produkt se dodáním Dodavateli stává majetkem Testerky, nedohodne-li se s Dodavatelem jinak; v případě vadného produktu se zavazuje produkt neprodleně vyměnit,
-
plně odpovídá za doručení produktů a služeb v případě, že se je rozhodne odeslat Testerkám napřímo, a Dodavatel není povinen řešit případné problémy s doručením,
-
se zavazuje dodat Dodavateli všechny podklady (texty, fotografie apod.) k produktům a produkty, a to nejméně 2 týdny před zahájením zveřejňování reklamy, a zavazuje se odsouhlasit znění všech příspěvků (textů, ne fotografií) (nikoli příspěvků Testerek), které budou zveřejněny na Internetové stránce,
-
bere na vědomí, že do příspěvků Testerek není oprávněn zasahovat, a bere na vědomí, že příspěvky Testerek vyjadřují jejich svobodný názor na produkt Odběratele, a tyto příspěvky se zavazuje respektovat,
-
má právo vyjádřit se k recenzím v Produktové stránce jeho produktu nebo služby v Centru recenzí prostřednictvím oficiálního profilu, který schválí Dodavatel, a to po dobu jednoho roku od zahájení dané kampaně,
-
se zavazuje poskytovat technickou a komunikační podporu pro Testerky za účelem výkonu jejich činnosti (např. odborná podpora při testování produktů),
-
bere na vědomí, že přesné datum zahájení zveřejňování reklamy nelze pevně určit, a to vzhledem k povaze formátu „Centrum recenzí“ a době potřebné k přípravě samotné reklamy (např. nalezení Testerek apod.) a potřebné součinnosti Odběratele (např. dodání produktů pro testování),
-
bere na vědomí, že v Produktové stránce mohou přibývat i organické recenze od uživatelek, které nebyly Dodavatelem vybranými Testerkami v rámci kampaně,
-
bere na vědomí, že v případě negativní recenze tato recenze nebude smazána, ovšem odběratel bude mít možnost na ni reagovat.
-
V případě porušení, hrozby či obavy z porušení právních předpisů je Dodavatel oprávněn zasahovat do příspěvků Testerek, mimo jiné i smazáním či změnou příspěvku, či jejich zablokováním.
← Zpátky