Specifikace podmínek formátu „Centrum recenzí – Produktová stránka“
Seznam potřebných podkladů
-
Brief
Nejpozději 2 týdny před začátkem kampaně je potřeba vyplnit Formulář k výrobě produktové stránky -
Text produktové stránky
Délka textu rozšířené Produktové stránky je maximálně 1200 znaků. Text Produktové stránky, který bude zveřejněn v Centru recenzí, posílá Odběratel a ve stejném znění bude na stránce publikován. -
Odkaz
V textu se může nacházet maximálně 1 odkaz na externí stránku. -
Odkaz na e-shop
Pod Produktovou stránkou je možnost vložit do konverzního boxu 1 odkaz na e-shop, dle vlastního uvážení. -
Obrázky
Cover fotka v úvodu Produktové stránky má poměr stran 2,5 (šířka) × 1 (výška). Proto je třeba dodat fotografii o velikosti 625×250 px (popřípadě 1000×400, 1500×600, 2000×800). V případě jiného formátu se poměr stran zredukuje. Produktová stránka může obsahovat 3 obrázky v galerii, z toho jeden v těle textu. Obrázky musí mít maximální velikost 15 MB a šířku maximálně 1200 px.
Právní a obchodní podmínky
- zajistit zveřejnění informací o produktu/značce ve formě Produktové stránky v Centru recenzí,
- poskytnout Odběrateli report z reklamní kampaně.
- bere na vědomí, že přesné datum zahájení zveřejňování reklamy není možné pevně určit, a to vzhledem k povaze formátu „Centrum recenzí“ a době potřebné na přípravu samotné reklamy a potřebné součinnosti Odběratele,
- bere na vědomí, že v Produktové stránce mohou přibývat i organické recenze.
1. V rámci reklamního formátu „Centrum recenzí“ se Dodavatel zavazuje:
2. Odběratel: