Dětské oblečení prémiové kvality, které si můžete společně s potravinami a dalšími výrobky pořídit v obchodním řetězci Kaufland, chtělo s Modrým koníkem testovat 600 maminek! Značka Kuniboo s certifikátem udržitelnosti GOTS se navíc prodává za lidové ceny. Recenzentky se samy mohly rozhodnout, jaké oblečení svým dětem koupí a otestují. Díky tomu jsou tedy recenze rozmanité, plné autentických fotografií a klient získal kvalitní obsah, který dále používá.

Prípadová-štúdia-Kaufland.pdf

Kampaně typu Zkušenosti se značkou velmi často získají klientovi přední pozice ve vyhledávači a zabezpečí jim tak nesmazatelnou stopu pro případ, kdy si je další potenciální zákazníci vyhledávají. Natrefí tak přímo na recenze našich maminek a mohou si přečíst skutečné autentické názory jiných spotřebitelů. Funguje to obvykle jak na český, tak slovenský Google. Níže vidíte obrázek slovenské kampaně Kuniboo a pod tím české kampaně s Pampers.

Vybrali jsme 10 maminek, které se v recenzích rozepsali o tom, jak oblečení nakupovali, co se jim líbilo na složení a balení a nelíbilo naopak na číslování nebo uložení v regálech, což přineslo recenzím opravdovost a uvěřitelnost. Rozepsali se také, jak se svými dítkami značku Kuniboo testovali. Nejvíc nás v Modrém koníku bavily fotografie, protože si maminky daly skutečně záležet.

Mezi recenzentkami se objevily také maminky dětí s přecitlivělou pokožkou, které si dávají obzvláště záležet na tom, aby bylo oblečení ze 100% biobavlny a děti se v něm cítily pohodlně. Potěšilo je, že kvalita v tomto případě nešla na úkor ceny, což je v případě žen na mateřské dost důležité. Testování nebavilo pouze maminky, které recenzovaly, ale i mnoho dalších uživatelek našeho portálu, což se odrazilo na pěkných výsledcích kampaně.

Tato kampaň byla výjimečná také v tom, že se Kaufland rozhodl použít pečeť Doporučuje 10 z 10 maminek ve svém reklamním letáku. Těší nás, že efekt z nativní online reklamy můžete použít také v offline světě. Kromě toho ji Kaufland také použil ve své PR zprávě zde.