Dětské oblečení prémiové kvality, které si můžete společně s potravinami a dalšími výrobky pořídit v obchodním řetězci Kaufland, chtělo s Modrým koníkem testovat 600 maminek! Značka Kuniboo s certifikátem udržitelnosti GOTS se navíc prodává za lidové ceny. Recenzentky se samy mohly rozhodnout, jaké oblečení svým dětem koupí a otestují. Díky tomu jsou tedy recenze rozmanité, plné autentických fotografií a klient získal kvalitní obsah, který dále používá.

Celá případová studie v PDF

Kampaně typu Zkušenosti se značkou velmi často získají klientovi přední pozice ve vyhledávači a zabezpečí jim tak nesmazatelnou stopu pro případ, kdy si je další potenciální zákazníci vyhledávají. Natrefí tak přímo na recenze našich maminek a mohou si přečíst skutečné autentické názory jiných spotřebitelů. Funguje to obvykle jak na český, tak slovenský Google. Níže vidíte obrázek slovenské kampaně Kuniboo a pod tím české kampaně s Pampers.

Vybrali jsme 10 maminek, které se v recenzích rozepsali o tom, jak oblečení nakupovali, co se jim líbilo na složení a balení a nelíbilo naopak na číslování nebo uložení v regálech, což přineslo recenzím opravdovost a uvěřitelnost. Rozepsali se také, jak se svými dítkami značku Kuniboo testovali. Nejvíc nás v Modrém koníku bavily fotografie, protože si maminky daly skutečně záležet.

Mezi recenzentkami se objevily také maminky dětí s přecitlivělou pokožkou, které si dávají obzvláště záležet na tom, aby bylo oblečení ze 100% biobavlny a děti se v něm cítily pohodlně. Potěšilo je, že kvalita v tomto případě nešla na úkor ceny, což je v případě žen na mateřské dost důležité. Testování nebavilo pouze maminky, které recenzovaly, ale i mnoho dalších uživatelek našeho portálu, což se odrazilo na pěkných výsledcích kampaně.

Tato kampaň byla výjimečná také v tom, že se Kaufland rozhodl použít pečeť Doporučuje 10 z 10 maminek ve svém reklamním letáku. Těší nás, že efekt z nativní online reklamy můžete použít také v offline světě. Kromě toho ji Kaufland také použil ve své PR zprávě zde.

Klient kampaň doplnil remarketingem přes zprávu do interní pošty našim uživatelkám, které také četli naše články, viz níže.