Klient s kvalitní slovenskou dámskou módou při své první zkušenosti s reklamou na Modrém koníku využil reklamního formátu zkušenosti se značkou, při kterém uživatelky testují a následně recenzují klientovy produkty.

Do testování s Lull se v tomto případě chtělo zapojit hned 545 uživatelek, z nichž jsme vybrali 10, které dostaly poukaz na nákup v eshopu, kde si mohly objednat oblečení podle vlastního výběru. Svoji zkušenost s produktem následně podrobně zdokumentovaly v recenzích na svém uživatelském blogu a příspěvcích na stěně.

Zaměření kampaně: oslovení, vytvoření obsahu, recenze
Trvání: únor – březen 2020
Produkt: oblečení podle vlastního výběru testerek z eshopu Lull.sk
Cíl: oslovit nové publikum, získat recenze, vyzkoušení nového komunikačního kanálu

Průběh kampaně

Klient zvolil načasování kampaně přesně měsíc před uvedením nové jarní kolekce. Během šesti týdnů recenzentky zveřejňovaly příspěvky s fotkami zboží a hodnocením nákupu i samotného oblečení. Pod příspěvky a recenzemi vznikly mnohé diskuse o této značce. Hodně maminek značku dříve neznalo, takže si klient touto cestou vybudoval výraznější povědomí a těm maminkám, které ho již znaly, své zboží opět připomenul.

Recenzentky se v oblečení nafotily a ohodnotily jeho kvalitu, vyzdvihly rychlé doručení a svižnou komunikaci, ochotu zákaznického servisu i další faktory. Testování mimo jiné taky obsadilo první příčky ve vyhledávání Google, jakmile si někdo zadá recenze či zkušenost s Lull. Nejúspěšnější recenzi si můžete přečíst zde.

Výsledky kampaně

Aktivně zapojeno: 1 040 uživatelek

Angažovaných lidí: 24 412 lidí

Zobrazení recenzí: 647 217x

Vyjádření klienta

„Naším cílem bylo oslovit nové publikum, vyzkoušet celkově něco nového, co jsme doteď v takovéto podobně nedělali, získat recenze od tohoto nového publika a tím si rozšířit obzory i z jiného úhlu pohledu, než na jaký jsme zvyklí z našich kanálů. Kampaň splnila naše očekávání, potvrdili jsme si to, co jsme už věděli, ale získali jsme také nové cenné náhledy a nápady na zlepšení. Marketerům doporučuji vyzbrojit se pevnými nervy na hejterské komentáře, ty tu budou vždy, ale i z nich se dá něco vzít a poučit se, přiznat si případně chybu a podobně. Tato spolupráce nám přinesla názory nových lidí, inspiraci, krásné recenze, slova a fotky.“ – Kristýna Šebová, marketing manager, Lull Loungewear