Každá maminka ráda obléká své dítko do pěkných šatů. Bylo proto jasné, že Lindex svojí kampaní Zkušenosti se značkou přiláká pozornost mnoha uživatelek Modrého koníka.

Případová studie Lindex

Vybrali jsme 10 maminek, které dostaly poukaz na nákup dětského oblečení z nové kolekce s certifikátem šetrnosti k životnímu prostředí. Mohly si vybrat libovolné kousky, což jim udělalo velkou radost. Tato kolekce je navíc 100% organická, což je jistě velké plus.

O testování produktů Lindex projevilo zájem víc než tisíc uživatelek, článek o testování si přečetlo 18 tisíc lidí a recenze byly zobrazené celkem 991 576x, čímž se tato kampaň stala historicky nejúspěšnější. Článek je nejčtenějším na Modrém koníku za celý tento rok.

V čem tkví kouzlo recenzí?

Maminky popsaly celý proces od momentu, kdy dostaly poukaz, přes nakupování až po výběr těch nejhezčích kousků pro své ratolesti. Barvitě dokumentovaly zkoušení, skládání outfitů, malé modely s radostí nafotily. O důvěryhodnosti recenzí svědčí fakt, že maminky vždy napíší svůj názor na produkt, negativní i pozitivní vlastnosti. Kromě toho je mohou komentovat i další uživatelky, přidávat své zkušenosti nebo potvrdit či polemizovat s názory recenzentky. Vzniká tak zcela přirozená diskuse.

Klient po testování zaznamenal zvýšený prodej nové dětské kolekce.

Zaujal vás tento reklamní formát a rádi byste ho vyzkoušeli i pro svůj vlastní produkt?

Neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Stáhněte si celou případovou studii s podrobnostmi, výsledky kampaně i vyjádřením Niny Foltánové, account directorky agentury DIGILINE, která kampaň zastřešovala.

Prípadová-štúdia-Lindex.pdf