Přestože tato kampaň stále běží, podělíme se s vámi o průběžné výsledky Ambasadorky TV JOJ na slovenském Modrém koníku. Ta totiž patří momentálně k nejúspěšnějším ambasadorkám vůbec a můžete ji nyní sledovat živě. Zároveň vám neuteče aktuální programová nabídka TV JOJ, kterou u nás na Modrém koníku zastupuje. Omrknout můžete hádanky pro rychlý start dne nebo nahlédněte do zákulisí oblíbené slovenské televize, která jako úplně první přišla se seriálem věnovaným maminkám. Tyto aktivity probíhají na Janky blogu a ve skupině Přepni se do JOJ pohody, kterou spravuje.

Případová studie Ambasadorka TV JOJ

Mrkněte na případovou studii, ve které naleznete průběžné výsledky kampaně, průběh i vyjádření klienta.

Prípadová-štúdia-TV-JOJ.pdf

Mamkou se ještě teprve stane

Janka se stala Ambasadorkou značky na portále plném maminek, když ještě samotná dítě neměla. Nejprve to považovala za svoji nevýhodu, avšak ukázalo se, že si přízeň maminek získala, ačkoli ještě nebyla jednou z nich. Teď se na mateřské povinnosti připravuje a my se těšíme, že se při mateřské bude moci ambasadorství věnovat tak, jak si předtím představovala.

„Bála jse mse, jak to časově skloubím se svojí prací. Jelikož mi JOJka i Modrý koník ale nechali volnou ruku, dostala jsem se do módu, kdy to dokážu dát dohromady. I když bylo období, kdy jsem si říkala, že škoda, že to nepřišlo v čase mateřské, kdy bych měla na jednu stranu více času se tomu věnovat a na druhou by se se mnou maminky dokázaly více ztotožnit.

Pozornost získala hravostí

Jak se jí podařilo získat si pozornost uživatelek? „Našla jsem si svojí cestu. Zaožila jsem si albumy, které se mi líbily např. při zařizování domu, což moje sledovatelky inspirovalo. Baví mě různé tipovačky, hádanky, ankety, které vymýšlím a chci jimi upozornit n program JOJky, soutěž na Facebooku nebo nějaký článek na jejich webu. To se mi osvědčilo, uživatelky to neberou jako vysloveně komerční obsah a dobře na to reagují.“

Tvořit kvalitní obsah si vyžaduje hodně času a není to jednoduché, ale když má ambasadorka vztah ke značce už předtím, je to o dost jednodušší, než kdyby si ho musela teprve budovat. „JOJku jsem sledovala, dokonce jsem es zúčastnila některých natáčení, tak jsem byla přesvědčená, že toto nadšení dokážu předat i ostatním uživatelkám, protože je to upřímné.“

Reakce maminek na kampaň

S jakými reakcemi ze strany maminek se ambasadorka setkává?

„Reakce jsou většinou pozitivní. Píšou mi, když nedokáží najít něco v archivu, na stránce nebo chtějí vědět, kdy bude JOJka něco vysílat a nenašli např. reprízu nějakého filmu v programu. Dokonce mě ve městě zastavili, zda jsem to já z koníka, co patří do JOJky. To bylo velmi milé. Věřím, že do porodu ještě stihnu absolvovat nějaké natáčení, pohled do zákulisí.“

Průběžné výsledky jsou průměrnými měsíčními čísly kampaně od října 2018 do dubna 2019.