Ambasadorka značky je takový crème de la crème mezi reklamními formáty na Modrém koníku.

Dovolíme si tvrdit, že Ambasadorka značky, jako reklamní formát, je jedna z nejefektivnějších forem propagace značky této cílové skupině maminky s dětmi na českém internetu.

A proč tomu tak je? Protože zvolená Ambasadorka rozumí ostatním maminkám, má k nim blízko a jednoduše mluví „jazykem jejich kmene“. Kromě toho, že nenuceně zapojí produkty vaší značky do svého každodenního života, naučí to i ostatní uživatelky. Navíc vám může pomoct řešit nejasnosti nebo stížnosti, a to hned od prvního okamžiku.

Přinášíme vám stručný přehled Ambasadorek, které na Modrém koníku aktuálně působí. Můžete si prohlédnout, jak vypadá jejich tvorba, jak pracují a reprezentují konkrétní značky a jak vypadá jejich komunikace v prostředí ostatního obsahu na stránce.

Femibion

Témata: zdraví, mateřství


Pepco

Témata: móda, moderní životní styl


Vileda

Témata: domácnost


HiPP

Témata: zdraví, stravování


Britax

Témata: kočárky, móda


Pampers

Tato Ambasadorka je zatím naším nejnovějším přírůstkem do rodiny. Svou pozici si teprve buduje, protože začala tento týden.


Joie

Tato Ambasadorka začne působit od 1. března.


Více o tom, jak funguje formát Ambasadorky naleznete na podstránce věnované tomuto formátu.

Pokud vás zajímá, jaké Ambasadorky máme na slovenské verzi Modrého koníka, můžete si prohlédnout i souhrn na našem slovenském blogu.